المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الجغرافيا للجميع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohamed
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
mohamed

سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Empty
مُساهمةموضوع: سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا   سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Emptyالثلاثاء 17 مارس 2009, 6:40 pm

السلام عليكم ده معلومات لل محضرش سكشن محمد زكى قبل كده السكشن ده معاده الاثنين والثلاثاء فى واحد الساعه 10 وواحد بعده الساعه 11 او 11 ونص والمطلوب فى السكشن ده كراسه اسكتش (رسم بيانى) سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Icon_biggrin وقلم رصاص ومستره واللوان خشب ومتستعجبش ...... المهم اللى انت بتعمله فى السكشن ده اول حاجه تسجل اسمك فى الغياب .......... االمهم هيعلمك ازاى تعمل اشكال عباره عن مستطيل هى اشاكل هبله شويه ويقولك اعملى فرق 2 ملى او 1 ملى المهم استحمله وبعدين الاشكال اللى انت رسمتها هتشفها على ورق كلك وتدهاله المره اللى جيه وهو ده السكشن سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Icon_exclaim سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Icon_razz مش هياخد نص ساعه اساسا بس احضره مهم عشان د/محمد زكى الترم ده مش هيرحم حد سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Icon_rr سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Icon_santa
ahmed youns
المدير العام
المدير العام
ahmed youns

مُساهمةموضوع: رد: سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا   سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Emptyالثلاثاء 17 مارس 2009, 7:03 pm

مشكور اخى محمد بس يا ريت لو تفضلت فيه حرية اه فى الحوار فى المنتدى لكن مع مراعاة عدم التلفظ على اعضاء هيئة التدريس
mohamed
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
mohamed

مُساهمةموضوع: رد: سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا   سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Emptyالثلاثاء 17 مارس 2009, 7:06 pm

والله انا بقول اللى حسه منهم واللى الناس كلها حساه يعنى بقول الحقيقى مش بجامل حد وانا بعد كده يا احمد مش هكتب موضوعات تانيه يا مان انا غلطان
mo3taz nagib
مشرف
مشرف
mo3taz nagib

مُساهمةموضوع: رد: سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا   سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Emptyالأحد 29 مارس 2009, 6:18 pm

شكرا ع المجهود الرائع
ahmed youns
المدير العام
المدير العام
ahmed youns

مُساهمةموضوع: رد: سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا   سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Emptyالأربعاء 01 أبريل 2009, 3:19 am

انا طالب منكم طلب يا احلى اصحاب
انا بقالى تلات اسابيع مش بحضر السكشن ودا لظروف عندى فى البيت ودا خلانى اغيب كتير
لو كان حد عاوز يفيدنى يصو السكشن ولو بموبايل ويرفعة علشان انا محتاجة جدا
وجزا ه الله خيرا اللى يفيدنى فى الموضوع دة
شكرااا
mohamed
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
mohamed

مُساهمةموضوع: رد: سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا   سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Emptyالأربعاء 01 أبريل 2009, 5:48 pm

والله يا احمد انا بقالى 3 مترات اروح اخر مره ادى السكشن الاول بتاعالساعه 10 ومشى ومجاش السكشن التانى اما المره اللى قبل اللى فاتت مخدناش عشان ملزمه الدكتور محمد زكى وزى ما انا قولت المعيد ده متكبر شويه وشكرا
mo3taz nagib
مشرف
مشرف
mo3taz nagib

مُساهمةموضوع: رد: سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا   سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Emptyالسبت 09 مايو 2009, 7:09 pm

بجد هم بينفضوا للسكشن من وراء الدكتور محمد زكى ولو فى جديد هكتبهولك يااحمد باشا
ahmed youns
المدير العام
المدير العام
ahmed youns

مُساهمةموضوع: رد: سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا   سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Emptyالسبت 09 مايو 2009, 10:14 pm

تسلم يا اجمد ميزو فى الدنيا
mohamed
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
mohamed

مُساهمةموضوع: رد: سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا   سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Emptyالأحد 10 مايو 2009, 3:08 pm

شكرا على معلوماتك ومستنى منك الجديد
!!!!abou ali!!!!
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
!!!!abou ali!!!!

مُساهمةموضوع: رد: سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا   سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Emptyالأربعاء 21 أكتوبر 2009, 11:59 pm

شكرا يا محمد
ABU 100
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
ABU 100

مُساهمةموضوع: رد: سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا   سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Emptyالخميس 22 أكتوبر 2009, 9:18 pm

شكرا على مجهودك الرائع
انا اسفة ان منزلتش محاضرات يوم الاربع بجد لان انا تعبانة
و انا فى غاية الاسف للجميع ارجو تقبلة
!!!!abou ali!!!!
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
!!!!abou ali!!!!

مُساهمةموضوع: رد: سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا   سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Emptyالسبت 31 أكتوبر 2009, 11:14 pm

الف سلامع عليكي ومستنينك في باقي المحاضرات وبالشفاء العاجل يا برنسيسه المنتديسكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا Icon_biggrin

سكشن الدكتور محمد زكى للفرقه الاولى قسم جغرافيا
صفحة 1 من اصل 1