المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الجغرافيا للجميع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب بيغير صحابك

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohamed
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
mohamed

الحب بيغير صحابك Empty
مُساهمةموضوع: الحب بيغير صحابك   الحب بيغير صحابك Emptyالخميس 26 مارس 2009, 6:19 pm

I love you I love you I love you السلام عليكم ورحمه الله
انا عارف ان الموضوع ده ميهمش ناس كتير بس هو موضوع مهم ولازم الناس تعرفه
لو انت او انتى ليك صاحب او صحبه وعارفها من زمان وكان اهتممها كله بينصب عليكى وفجاه اتعرفت
على حد من الجنس الاخر تلاقيها اوام غيرت معملتها معاكى او معاك يبقى مفيش اهتمام وبيوصل لدرجه مفيش سلام حته
انا عارف ان اللى بيحب لازم يهتم بى بس ميكنش على حساب صحبه Sad وان يهمله وينسه صحبه اللى وقف جنبه وساعده
انا حصلى نفس الموقف مع كل صحابى بقى كلهم مهتمين بالبنات فقط انا عارف ان الراجل بميت ست بس ان جت الست يغور الراجل انا عارف كده بس يسلم عليك حته دى اقل حاجه يعنى بس اما تسيبه وتنفضله تلاقيه بيرجعلك ويعملك
زى زمان ولا اكن حاجه حصلت بس انت بقا بيبقى موقفك ايه يعنى بتقول عليه ايه واطى ممكن مش عارف
انتم بقا اللى تسموه وهو ممكن يكون الموضوع ده بيحصلك وانت مش واخد بالك بس ان لاقيت صحبك او صحبتك غيرت معملتها
اعرفى او اعرف ان فى شخص جديد فى حيتها
وشكرا
ahmed youns
المدير العام
المدير العام
ahmed youns

الحب بيغير صحابك Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب بيغير صحابك   الحب بيغير صحابك Emptyالخميس 26 مارس 2009, 6:35 pm

موضوع جميل يا محمد
الف شكر يا مان
همسه حب
جغرافى فعال
جغرافى فعال

الحب بيغير صحابك Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب بيغير صحابك   الحب بيغير صحابك Emptyالخميس 26 مارس 2009, 11:10 pm

الاول سلام عليكم وشكرا انك اتكلمت على الموضوع ده لانه فعلا بيحصل بس تعالى نبص للموضوع من زاويه تانيه بدل منقول انها حكايه تنفيض او تطنيش ممكن يكون صاحبك او صاحبتك اللى بتتكلم عنهم دول مش فى دماغهم اصلا اللى انت بتقوله ده ويمكن علشان مثلا الموضع لسه فى اوله وحاجه جديده عليهم فبيبقى الشخص اللى اللى بيبةوه ده مسيطر على كل تفكيرهم فى الفرته دى بس مش معنى كده انهم نسيوا اصحابهم غير كده ممكن مثلا لو هى بنت مش حابه انه مثلا تكون مرتبطه وليها اصدقاء ولاد او اللى هى مرتبطه بيه طلب منها كده..معلشى طولت عليكم
EMO
جغرافي اصيل
جغرافي اصيل
EMO

الحب بيغير صحابك Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب بيغير صحابك   الحب بيغير صحابك Emptyالأحد 29 مارس 2009, 10:14 pm

I love you معليش شكلك مجروح اوى هههههههههههههههههههههههه
اهل الحب صحيح مساكين
فعندما تحب احد فانك تمشى بخطاه...........تشعر باحساسه .........تتنفس برائتيه ..........وتتكلم بكلامه........فما اعظمك ايه الحب
علشان كده الاصحاب بيبعدوا شويه بس بعدكده بيرجعوا
mohamed
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
mohamed

الحب بيغير صحابك Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب بيغير صحابك   الحب بيغير صحابك Emptyالإثنين 30 مارس 2009, 1:06 am

ايه ده وكمان بتقولى شعر ده انتى شكلك رومنسيه اوى يا ايمو وشكرا على مرورك على الموضوع

الحب بيغير صحابك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  هل الحب الثاني يمحي الحب الاول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» هل الحب الثانى يزيل الحب الاول؟؟
» ||..صعب أن ينتهي الحب والاصعب في الحب ||
» مراحل الحب "هو دة الحب عشان مندورش عليه كتير "
» الحب وما ادراك ما الحب