المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الجغرافيا للجميع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!

ana mesh malak
mohey
ЗṀŔ²̶̶̶̶º̶̶̶̶¹̶̶̶̶1
shifooo
MoHaMeD HuSseiN
MяҢũ$$Ĭ3N²̶̶̶̶º̶̶̶̶¹̶̶̶̶º
fox
ahmed youns
mo3taz nagib
♥™AhMeD SaM!R™♥
nssar
MOLAZMEN 2013
™Mr/KarThA
Captain_H
18 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Captain_H
مشرف
مشرف
Captain_H

قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالأحد 20 ديسمبر 2009, 8:37 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بسم الله الرحمن الرحيم
الســـــــلام عليكم
اخوانى وزملائى واصدقائى الاعزاء
انا قامت فى دماغى فكرة نقل روبير محطه طنطا الى مدينه سبرباى
قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 47094430b3919127aa56a6c4a22b7cdf5g
طبعا المهمه دى صعبه للغايه بس انا مش شايف فيها حاجه خالص وبعدين لما احاول وافشل يبقى يكفينى شرف المحاوله
والمهمه دى محتاجه حاجات بسيطه ومش هنحس باى تعب طالما فيه مجموعه هتريح بعضها
فايه رايكم ؟؟؟؟؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
ЗṀŔ²̶̶̶̶º̶̶̶̶¹̶̶̶̶1
مشرف
مشرف
ЗṀŔ²̶̶̶̶º̶̶̶̶¹̶̶̶̶1

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالإثنين 21 ديسمبر 2009, 11:05 pm

فكرة جامدة واللة يا شباب ولقدر اللة يا شباب لو منجحناش يبقى استفدنا خبرة على راى يونس

معااااااااااااااااااااااااااااااااكم يا شباب

بس فى نصف العام
mohey
مشرف
مشرف
mohey

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 22 ديسمبر 2009, 2:55 pm

goooooood idia قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Icon_cheers قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Lol قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Lol قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Lol قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Lol قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Icon_exclaim قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Icon_exclaim قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Icon_exclaim
mohey
مشرف
مشرف
mohey

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 22 ديسمبر 2009, 2:58 pm

انا معاكوااااا يجماعه بجد
وربنا يوفقنا
قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Lol قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Icon_rr قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Icon_rr
ana mesh malak
مشرف
مشرف
ana mesh malak

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 22 ديسمبر 2009, 5:21 pm

افتكر اني قلتلك بلاش
Captain_H
مشرف
مشرف
Captain_H

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 22 ديسمبر 2009, 8:02 pm

بلاش ليه باذن الله ربنا هيوفقنا وهنقوم بالعمليه دى وهتطلع بتايج كويسه جدا وهتكون معانا باذن الله وهتبقى فكرة من نار وهنبقى من افضل الدفعات على مر التاريخ دة بعد ازينك يابوصلاح انت وعيسى
We Can
nssar
جغرافى فعال
جغرافى فعال
nssar

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 22 ديسمبر 2009, 9:09 pm

اكيد يا رجاله جاهزين في اي وقت

يارب التوفيق
قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Untitled-1قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Lolقررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Untitled-1
™Mr/KarThA
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
™Mr/KarThA

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 22 ديسمبر 2009, 10:41 pm

قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Lol بسم الله الرحمن الرحيم قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Icon_bounce
الاول يا ابراهيم بقى علشان نـشتغل صح لان اهم من الفن الابداع فى الـفن الروبير دة لو موجود عند المحطة وانتة تعرف مكانة وبتشوفة يبقى نشتغل وننقل لو مش موجود هنروح هيئة المسـاحة او اى هيئة ولا منظمة حكومية تضم خـرائط للمدينة ولا اجبها من الهيئة العامة للطرق والكبارى والخريطة معايا والروبير هيكون عالخريطة هننقل من الخريطة ونظهرة عالطبيعـة
وكلمة انها مش هتطلع صح دى شلها من دماغك انا ناقل روبير فى الاسكندرية من الابراهيمية من عند محطة الترام بقى الى الشـلالات بفرق 2 ملى بس يعنى ميزانية من الدرجة الاول وكنت معايا اخ لية بردك وهوة زميل واسمة محمود وبدلنا عالجهـاز يعنى المهم التعاون لان المسافة كبيرة هحتاج حد يبدل معايا لانـى هتعب ومحتاج حد يقرة عالقامة بالملى بل للنص ملى كمان

بس بشرط ناخد الجهاز الفوجى اللى فى الكلية وهقوم معاكم والله وهنعمل ميزانية متسلسلة وهنقلهولك لحد باب الكلية كمان وهنتاكد وهتتعلم يا ابراهيم وياعبودة ويا يونس ولكل من شارك فى الموضوع

وانا يشرفنى تكونوا احـسن دفعـة يا ابراهيم

وياريت اللى يدخل هنا يكتب اسمة لان فعـلا محتاجين كشف اسامى علشان نعرف العدد

تقبلوا تحياتى
Captain_H
مشرف
مشرف
Captain_H

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 22 ديسمبر 2009, 11:02 pm

عارف يا بوصلاح وحقيقى اللى خلانى اكون متحمس مالى ايدى بالفكرة اننا معانا احمد صلاح والله بجد
وفعلا انا وكل الرجاله متحمسه جدا للفكرة دى وكفايه اننا معانا احمد صلاح ومش عاوز انسى عيسى باشا حبيبى
باذن الله انا واللى معايا مش هنتنازل عن الفكرة دى قصدى عن المهمه دى وباذن الله هندخل للدكتور محمد ذكى بكرة ونفتحه فى الموضوع
بالتوفيق يارجاله
Captain_H
مشرف
مشرف
Captain_H

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 22 ديسمبر 2009, 11:05 pm

اقتباس :
وياريت اللى يدخل هنا يكتب اسمة لان فعـلا محتاجين كشف اسامى علشان نعرف العدد

دة لازم يا رجاله زى مقال ابوصلاح عشان نعرف احنا هنعمل ايه بالظبط ونعمل حسابنا
ana mesh malak
مشرف
مشرف
ana mesh malak

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء 23 ديسمبر 2009, 6:05 pm

افتكر اني قلتلك بلاش
Captain_H
مشرف
مشرف
Captain_H

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء 23 ديسمبر 2009, 6:34 pm

ايه ياعم بلاش تيجى انت وبعدين كفايه اوى الرجاله المتقتنعه ولو مقدرناش يبقى كسبنا شرف المحاوله
♥™AhMeD SaM!R™♥
مراقب عام
مراقب عام
♥™AhMeD SaM!R™♥

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء 23 ديسمبر 2009, 6:52 pm

محمد يا سامى بلاش ليه

انا مأيد الفكرة دى ومأيد كلام ابو صلاح

وانا اول واحد معاكوا ان شاء الله

ومعاكوا يا ابو صلاح

والله معاكوا

وكفاية شرف المحاولة

وكمان فيه حاجة الدكتور محمد عمرة مهيرفض الفكرة لانه هوا مش خسران حاجة بالعكس

دى حاجة كويسة انه يلاقى الروح دى فى الطلبة

وزى مقال ابراهيم يكفينا شرف المحاولة

وكمان هنستفاد وهنتعلم حجات كتير فى الموضوع ده
Captain_H
مشرف
مشرف
Captain_H

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء 23 ديسمبر 2009, 7:09 pm

ايوة كدة ياشيتوس الله ينور ......شوف الناس اللى تشجع
وباذن الله هنطلع فى الاجازة وهنبدا المهمه وهنصورها فيديو وصور وهتشوفوا الرجاله الصح
♥™AhMeD SaM!R™♥
مراقب عام
مراقب عام
♥™AhMeD SaM!R™♥

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء 23 ديسمبر 2009, 7:22 pm

ان شاء الله هيحص يا هيما

والله هكون معاكوا ان شاء الله

بس انتوا انوا بس
™Mr/KarThA
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
™Mr/KarThA

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء 23 ديسمبر 2009, 7:53 pm

شوفوا يا جماعة والله المسائلة مش صعبة ولا حاجة؟ ولا هية بتتقاس اساسا بالصعوبة المووضوع غاية فى السهولة بس المشكلة كبر المسافة فهنحتاج حد يبدل معايا من عالجهاز علشان الواحد من كتر ما يقف عالجهاز عينة هتوجعة يعنى انا نقلتة فى اسكندرية وكنت فى الطرق والكبارى والله والله ظهرنا فى اول الطريق بتاع دماط الجديد ودخلنا جوة فى الموقع علشان يكون قدامنا وفى عملية ازدواج طريق المحلة كفر الشيخ وبردك نقلينة جوة من عالطريق لجوة فى الارض الزراعية المشكلة يا جماعة مش فى نقل روبير امال لو بتاخدوا توقيع منحنى افقى ولا راسى ولا منحنى مركب ولا بترموا اكسات لكبرى ولا تخطيط لسكة حديد يا خراشى والله انتوا ابتدوا واحدة واحدة وربنا معاكم وانتة يا سامى مش تخوف الناس حرام عليكى خلى عندهم امل مش تحبطهم وانا عارف انك بتهزر وانك راجل سكرة وذى الفل

وبحب الناس رايقة اللى بتضحك على طول ااما اللى عامل مضايقة دة انا لا مليش فى دول
تقبلوا تحياتى لانـى والله ما داخل نت ولا منتدى غير بعد الامتحانات بجد هتوحشونى

م/احمد صلاح
Captain_H
مشرف
مشرف
Captain_H

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء 23 ديسمبر 2009, 9:05 pm

م/احمد صلاح كتب:
شوفوا يا جماعة والله المسائلة مش صعبة ولا حاجة؟ ولا هية بتتقاس اساسا بالصعوبة المووضوع غاية فى السهولة بس المشكلة كبر المسافة فهنحتاج حد يبدل معايا من عالجهاز علشان الواحد من كتر ما يقف عالجهاز عينة هتوجعة يعنى انا نقلتة فى اسكندرية وكنت فى الطرق والكبارى والله والله ظهرنا فى اول الطريق بتاع دماط الجديد ودخلنا جوة فى الموقع علشان يكون قدامنا وفى عملية ازدواج طريق المحلة كفر الشيخ وبردك نقلينة جوة من عالطريق لجوة فى الارض الزراعية المشكلة يا جماعة مش فى نقل روبير امال لو بتاخدوا توقيع منحنى افقى ولا راسى ولا منحنى مركب ولا بترموا اكسات لكبرى ولا تخطيط لسكة حديد يا خراشى والله انتوا ابتدوا واحدة واحدة وربنا معاكم وانتة يا سامى مش تخوف الناس حرام عليكى خلى عندهم امل مش تحبطهم وانا عارف انك بتهزر وانك راجل سكرة وذى الفل وبحب الناس رايقة اللى بتضحك على طول ااما اللى عامل مضايقة دة انا لا مليش فى دول تقبلوا تحياتى لانـى والله ما داخل نت ولا منتدى غير بعد الامتحانات بجد هتوحشونى م/احمد صلاح
بص بقى يابوحميد احنا كلنا نوينا اننا نخوض المهمه دى وعارفين انها صعبه وعكس اللى انت بتقوله لاننا زى مبتقول مبتداين وانا لما كنت فى الشغل كانت نقل الروبير سهله جدا جدا لان الموقع كان صغير ومقسم الى طرق لانى كنت شغال فى الشركه اللى واخدة رصف وبناء طرق جامعه كفر الشيخ فالموضوع كان سهل لاننا بننقل روبير على بعد 100 او 50 متر فالحكايه سهله طبعا وانت عارف فمابالك من محطه طنطا الى سبرباى فطبعا صعب بس لو عزيمتنا قويه وطبعا ابو صلاح معانا ومحتاجين طبعا لخبرتك على الاقل تشيك وتصحح شغلنا ونريح بعض كل فترة هتلاقوا الحكايه سهله جدا وممتعه جدا واينعم الناس ممكن تفكرنا سياح او هبل بس مش مشكله يكفى اننا نكون اول دفعه قامت بالمهمه الغريبه واللى فيه ناس مفكرها صعبه وحتى لو فشلنا او نجحنا فى كلتا الحالتين احنا متميزيين وعلى الاقل هنعمل زى عباس بن فرناس اللى حاول يطير وفشل بس هو اول واحد حاول الطيران واتشهر والتريخ كتب عنه وانا مش هبالغ اننا نتشهر بس على مستوى قسم او على الاقل عند الدكتور محمد ذكى ولا انا كلامى غلط وبصوا بقى اللى مستعد يجى بعد منستاذن من الدكتور محمد انا هعمل موضوع واشوف مين اللى مستعد يجى معانا واللى شايف ان الحكايه دى مستحيله يبقو هو حر وعلى فكرة انا طول عمرى متفائل وعندى طموح فى اى حاجه حتى لو كانت مستحيله شكرا يا عفاريت المساحه
ღwe7yatღ♥ღmღ♥ღ3eniekღ
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
ღwe7yatღ♥ღmღ♥ღ3eniekღ

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء 23 ديسمبر 2009, 11:43 pm

بجد اكتير الفكره دى حلوه
وربنا يوفقكوا فيها يارب

وزى اما احمد القاضى بيقول ان العمليه دى اتاخد وقت طويل
وانا بقا ملتزمه بموضوع الاكل بس بشرط
اكون معاكواوعلى فكره انا بكلم بجد ومش بهزار
وعلى فكره احنا بنات جدعين اوى نسد فى اى حاجه
اى خدمه بس احنا بنحب نخدم
وبردوا انا عارف اصلا ان مش ينفع بس انا بردوا ملزومه بالاكل
اوك يلا سلام بقا اصل انا طولت اوى
Captain_H
مشرف
مشرف
Captain_H

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالخميس 24 ديسمبر 2009, 6:14 pm

ياسلام شوفوا الجمال يعنى احنا علينا الشغل والبنات عليها الاكل والله مفيش احسن من كدة
بس بتعرفى تطبخى ولا هنقضيها دليفرى
متنسيش تسجلى اسمك فى التيم
♥™AhMeD SaM!R™♥
مراقب عام
مراقب عام
♥™AhMeD SaM!R™♥

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالخميس 24 ديسمبر 2009, 6:33 pm

احنا بقينا كام كدة فى التيم

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mo3taz nagib
مشرف
مشرف
mo3taz nagib

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالخميس 24 ديسمبر 2009, 6:42 pm

القسم كله رجاله
مش قولتلكم رجاله جغرافيا ملهمشى حل
ربنا يوفقكم جميعا
fox
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
fox

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالجمعة 25 ديسمبر 2009, 9:02 pm

الرفع ان شاء الله هيبقى فى الاجازه
Captain_H
مشرف
مشرف
Captain_H

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالخميس 31 ديسمبر 2009, 1:08 pm

باذن الله
ELGOKAR
جغرافى فعال
جغرافى فعال
ELGOKAR

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالجمعة 01 يناير 2010, 10:19 am

ان شاء الله معاكم يا رجاله ادعوا ان الامتحانات تكون سهله الاول وبعدين نفكر فى الموضوع ده وان شاء الله المشروع هينجح
MR / MAHDY
مشرف
مشرف
MR / MAHDY

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالجمعة 01 يناير 2010, 2:33 pm

قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Lol انا معاكم يا جماعه اة بس فى حاجة فى من المسؤل عن المشروع انا راى انا الكبير عرنكم رجل مثقف يعرف يدير المشروع
Captain_H
مشرف
مشرف
Captain_H

مُساهمةموضوع: رد: قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!   قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!! - صفحة 2 Emptyالجمعة 01 يناير 2010, 4:17 pm

باذن الله الموضوع لسه مبقاش رسمى يعنى منتظرين موافقه الدكتور محمد ذكى وساعتها لازم يكون فيه واحد زى مبتقول مدير للمشروع وهو اكيد احمد صلاح القاضى واحمد عيسى نظرا لخبرتهم فى المساحه وبعد كدة هيتم تحديد التيم ورك للمهمه
بالتوفيق ان شاء الله

قررت انقل روبير محطه طنطا !!!!!!!
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» خبر عاجل ويقيق كمان \"حريق قطر فى محطه طنطا\"
» محطه رصد توبكونis
» قررت الانتحار!!!!!!!!!!!!!!!!!!
» القنبلة فى طنطا.................؟؟؟؟
» نادى طنطا