المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات


الجغرافيا للجميع
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 مادة التاريخ د/علي او هاله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
MR / MAHDY
مشرف
مشرف
avatar


مُساهمةموضوع: مادة التاريخ د/علي او هاله   الخميس 21 يناير 2010, 5:15 pm

الي معاه اي حاجه للتاريخ يا ريت مايبخلش وربنا يسهل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MOLAZMEN 2013
مراقب عام
مراقب عام
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   الخميس 21 يناير 2010, 5:28 pm

انا عارف ان فى رجاله فى المنتدى


متبخلوش

علشان الدنيا تمشى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MR / MAHDY
مشرف
مشرف
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   الخميس 21 يناير 2010, 5:31 pm

ايه يا بودي ايه الحلاوه دي


mody sharf al_dain
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MR / MAHDY
مشرف
مشرف
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   الخميس 21 يناير 2010, 5:33 pm

عامل الصوره دي فين


mody sharf al_dain
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MOLAZMEN 2013
مراقب عام
مراقب عام
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   الخميس 21 يناير 2010, 8:43 pm

شغل اجانب يا اخى

هههههههههههههههه

انتا تأمرنى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elpop
جغرافى فعال
جغرافى فعال



مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   الخميس 21 يناير 2010, 11:46 pm

ياريت الكل يسمع ويحط اللى عندة (الماجيك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Romantic man
جغرافى فعال
جغرافى فعال
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   الجمعة 22 يناير 2010, 3:16 pm

بص يا مهدى انا كل اما ادخل للموقع الايك موجود انت خناتنى ولكن شكرا على الشغل الجامد اللى انت عاملة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MR / MAHDY
مشرف
مشرف
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   الجمعة 22 يناير 2010, 3:58 pm

االف سلامه عليك من الخنقه وعشان خاطرك معتش داخل بس انت اهم حاجه متديقش


mody sharf al_dain
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Romantic man
جغرافى فعال
جغرافى فعال
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   الجمعة 22 يناير 2010, 4:20 pm

انا واللة ماقصدت اغلط فيك واللة والف شكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Romantic man
جغرافى فعال
جغرافى فعال
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   الجمعة 22 يناير 2010, 4:21 pm

معلش يا عم مهدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mostafa magdy
جغرافى فعال
جغرافى فعال
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   الجمعة 22 يناير 2010, 5:00 pm

اتقى الله انت يا اخ يحيى
المثل بيقول لسانك حصانك
متزعل يا عم مهدى انت عارف ان الواحد الفتره دى بيقى متضايق شويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MR / MAHDY
مشرف
مشرف
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   الجمعة 22 يناير 2010, 5:04 pm

محصلش حاجه يا جماعه انا اكبر من كده بكتير وشكرا لكل الي دافعو عني في غيابي


mody sharf al_dain
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MR / MAHDY
مشرف
مشرف
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   السبت 23 يناير 2010, 12:20 am

اسئلت التخلفات
س1/تكلم عن الديانه الاتونيه والموظفين والحياه الفنيه في عهد امنحتب الرابع؟
س2/تكلم عن الملك تحتموس الثالث وعصره؟
س3/تكلم عن الملكه حتشبسوت؟
دي اسئلت الدكتور علي الامبابي المطلوب الاجابه علي سؤالين


mody sharf al_dain
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MR / MAHDY
مشرف
مشرف
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   السبت 23 يناير 2010, 12:27 am

ربنا يسهل وهنزل اسئلت البت هاله سطيحه


mody sharf al_dain
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥Мя:gєố_ŝєã♥
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   السبت 23 يناير 2010, 12:34 am

الف شكر يا برنس الليالي علي مجهوداتك و يارب تنزل اسئله الدكتوره هاله سطيحه في اقرب وقت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zodiac
جغرافى فعال
جغرافى فعال
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   السبت 23 يناير 2010, 1:02 am

جامد كالعاده يمعلم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zodiac
جغرافى فعال
جغرافى فعال
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   السبت 23 يناير 2010, 1:02 am

بس مين البت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zodiac
جغرافى فعال
جغرافى فعال
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   السبت 23 يناير 2010, 1:05 am

شكلك كدا هتودينا في داهيه مش عارف تستني بعد الامتحان حتي يا راجل
بس مشكور علي المجهود يا كبير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MOLAZMEN 2013
مراقب عام
مراقب عام
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   السبت 23 يناير 2010, 1:13 am

تسلم يا مهدى

اصلى يا باشا

تمام


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MR / MAHDY
مشرف
مشرف
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   السبت 23 يناير 2010, 10:28 am

الي يخاف ميقولش والي يقول ما يخفش ايه يا رجاله هنخاف ولا ايه عيب كده


mody sharf al_dain
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sasa
جغرافى فعال
جغرافى فعال
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   السبت 23 يناير 2010, 12:52 pm

شكرا اوى يا مهدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Bastoo
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   السبت 23 يناير 2010, 12:57 pm

الف شكر يا كبير مش عارف والله اقولك ايه كلمة شكر مش كفاية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king_lion
جغرافى فعال
جغرافى فعال
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   السبت 23 يناير 2010, 1:02 pm

3boooooda كتب:
تسلم يا مهدى

اصلى يا باشا

تمام
ههههههههه ده انتا الى اصلى يا باشا الصوره الى بتغنى دى جامده هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MR / MAHDY
مشرف
مشرف
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   السبت 23 يناير 2010, 1:42 pm

ده شغل اجانب علي راي عبود وبعدين اشكر علي ايه دا واجب يارجاله
والف شكر علي مروركم


mody sharf al_dain
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Μäğëķō
جغرافى فعال
جغرافى فعال
avatar


مُساهمةموضوع: رد: مادة التاريخ د/علي او هاله   السبت 23 يناير 2010, 4:52 pm

2eshta 3alik ya man Very Happy keep it Up b2a Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مادة التاريخ د/علي او هاله
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا :: ملتقى طلاب قسم جغرافيا :: الفرقة الاولى-
انتقل الى: