المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات

الجغرافيا للجميع

الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

انا بسلم علي اخواتي الجغرافيين وخاصة حبيبي وروح قلبي شريف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمود بيبو
جغرافى فعال
جغرافى فعال

مُساهمةموضوع: انا بسلم علي اخواتي الجغرافيين وخاصة حبيبي وروح قلبي شريف   الثلاثاء 16 يونيو 2009, 8:58 pm

:sijavascript:emoticonp(':siljavascript:emoticonp('I love you')ent:')lenjavascript:emoticonp('bounce')t: :silentjavascjavascript:emoticonp(':pig:')ript:emoticonp('silent'): tongue No No javascrijavascript:emoticonp('pirat')pt:emoticonp('tongue')javascript:emoticonp(':pig:') :tongue:javascript:emoticonp('javascript:emoticonp('Sleep')Basketball') pirat :affjavascript:emoticonp('sunny')raid: affraid
ahmed youns
المدير العام
المدير العام

مُساهمةموضوع: رد: انا بسلم علي اخواتي الجغرافيين وخاصة حبيبي وروح قلبي شريف   الثلاثاء 16 يونيو 2009, 10:35 pm

نروت المنتدى يا بيبو

جغرافيا طنطا ® (^o^) للتميز عنوان

وبكم سنكون نحن العنوان

shifooo
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط

مُساهمةموضوع: رد: انا بسلم علي اخواتي الجغرافيين وخاصة حبيبي وروح قلبي شريف   الأربعاء 17 يونيو 2009, 10:56 pm

شكراااا جزيلا يا محمود واهلا بيك فى المنتدى ونتمنى مشاركاتك الفعاله وانك تفيد الناس اللى فى المنتدى
محمود بيبو
جغرافى فعال
جغرافى فعال

مُساهمةموضوع: رد: انا بسلم علي اخواتي الجغرافيين وخاصة حبيبي وروح قلبي شريف   الخميس 18 يونيو 2009, 9:31 am

شكرا علي ترحيبكم بيا وربنا يوفقنا جميعا

انا بسلم علي اخواتي الجغرافيين وخاصة حبيبي وروح قلبي شريف
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1