المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الجغرافيا للجميع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

رجاء من ادارة الموقع

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احمد مكى
جغرافى فعال
جغرافى فعال
احمد مكى

رجاء من ادارة الموقع  Empty
مُساهمةموضوع: رجاء من ادارة الموقع    رجاء من ادارة الموقع  Emptyالأحد 03 أكتوبر 2010, 4:19 pm

الى إدارة الموقع والمشرفين المحترمين ..
مع كامل احترامنا ( الاعضاء الجدد) لكل مشرفين المنتدى والادارة..
انكو متستغلوش كونكوا انكو مشرفين .. انكو تمسحو مواضيع لكون ان حد فيكو مش مقتنع بيها . او انتماءه بيخالف الموضوع ....
وأقصد بكلامى موضوعى فى المنتدى الرياضى .. ورد مشرف عليه برد مينفعش خالص. انه يقول همسح التوبيك لسبب اظن انه عنده هو ومش خاص بالتوبيك
Captain_H
مشرف
مشرف
Captain_H

مُساهمةموضوع: رد: رجاء من ادارة الموقع    رجاء من ادارة الموقع  Emptyالأحد 03 أكتوبر 2010, 4:31 pm

يابوحميد دى قوانين القسم وبردة لازم تلتزم بيها
ومينفعش تجى تقولى حسام حسن سب الدين طب ونعمل ايه يعنى دة يخص الرياضه فى ايه عايز افهم وبعدين انت عايز الناس تخش تقول حسام وحش وابراهيم وحش ونقعد نجرح فى الناس
لا بناقص الكلام دة وانا مش بعمل حاجه من دماغى وشوف راى باقى المشرفيين فى القسم الرياضى محمد سامى وعمرو ونشوف رايهم
احمد مكى
جغرافى فعال
جغرافى فعال
احمد مكى

مُساهمةموضوع: رد: رجاء من ادارة الموقع    رجاء من ادارة الموقع  Emptyالأحد 03 أكتوبر 2010, 5:09 pm

هو انت مش عايز تفهمنى ليه ...
حتة سب بالدين دى لاااازم نعلق عليها هنا . ولو انت مشترك فى منتديات تانيه هتلاقى ان الموضوع ده مهم جدا عندهم ..
طيب اقولك . ادخل على mido-zone وشوف الاعضاء والمشرفين بيتكلموا ازاى عن الموضوع ده
Captain_H
مشرف
مشرف
Captain_H

مُساهمةموضوع: رد: رجاء من ادارة الموقع    رجاء من ادارة الموقع  Emptyالأحد 03 أكتوبر 2010, 5:29 pm

والله يا احمد مش موضعنا اصلا احنا ملنا ياعم اصل هنقعد نقطع فى الراجل بلاش احسن فيه اهم من كدة كتير ولا ايه
احمد مكى
جغرافى فعال
جغرافى فعال
احمد مكى

مُساهمةموضوع: رد: رجاء من ادارة الموقع    رجاء من ادارة الموقع  Emptyالأحد 03 أكتوبر 2010, 6:29 pm

ازاى يا باشا مش موضوعنا وانت مشرف المنتدى الرياضى ..؟؟

رجاء من ادارة الموقع
صفحة 1 من اصل 1