المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات

الجغرافيا للجميع

الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

سوال للناس الى حضرت محاضره الدكتور ابراهيم السجاعى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
king_lion
جغرافى فعال
جغرافى فعال

مُساهمةموضوع: سوال للناس الى حضرت محاضره الدكتور ابراهيم السجاعى   السبت 23 أكتوبر 2010, 12:43 pm

يا ريت الى عارفين الموقع الى قال عليه الدكتور ابراهيم الموقع بتاع التعداد السكانى يحطه لحسن مكنتش موجود
semsem
جغرافى فعال
جغرافى فعال

مُساهمةموضوع: رد: سوال للناس الى حضرت محاضره الدكتور ابراهيم السجاعى   السبت 23 أكتوبر 2010, 2:59 pm

الموقع[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Make me with u
جغرافى فعال
جغرافى فعال

مُساهمةموضوع: رد: سوال للناس الى حضرت محاضره الدكتور ابراهيم السجاعى   السبت 23 أكتوبر 2010, 3:00 pm

هوة ف موقعين دكتور ابراهيم قال عنهم
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] دة بتاع مكتب مرجع السكان
وف واحد كمان بس انا مش عارفة كدة صح ولا اية ممكن يكون انا سمعت غلط
جيموغرافىbook ودة بيانات عن سكان العالم جميعا
منعم
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: سوال للناس الى حضرت محاضره الدكتور ابراهيم السجاعى   السبت 23 أكتوبر 2010, 9:58 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] اى كتاب مرجع السكان والكتاب الديموغرافى اللذان اصدرتهما الامم المتحده
بيكووووووووووووووووو
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط

مُساهمةموضوع: رد: سوال للناس الى حضرت محاضره الدكتور ابراهيم السجاعى   السبت 23 أكتوبر 2010, 10:10 pm

الواحد مش عارف يقولك اية يا منعم اية ده استاااااااذ يا ولاد
king_lion
جغرافى فعال
جغرافى فعال

مُساهمةموضوع: رد: سوال للناس الى حضرت محاضره الدكتور ابراهيم السجاعى   الأحد 24 أكتوبر 2010, 11:55 am

الف شكر لكل الناس الى ردت
king_lion
جغرافى فعال
جغرافى فعال

مُساهمةموضوع: رد: سوال للناس الى حضرت محاضره الدكتور ابراهيم السجاعى   الأحد 24 أكتوبر 2010, 11:57 am

العاشقة الرومانسية كتب:
هوة ف موقعين دكتور ابراهيم قال عنهم
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] دة بتاع مكتب مرجع السكان
وف واحد كمان بس انا مش عارفة كدة صح ولا اية ممكن يكون انا سمعت غلط
جيموغرافىbook ودة بيانات عن سكان العالم جميعا
بصراحه يعنى مش عارف اتعامل مع الموقع مش فاهم حاجه ضغطت على انتر
ومش فاهم حاجه بعد كده ههههه
king_lion
جغرافى فعال
جغرافى فعال

مُساهمةموضوع: رد: سوال للناس الى حضرت محاضره الدكتور ابراهيم السجاعى   الأحد 24 أكتوبر 2010, 11:58 am

منعم كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] اى كتاب مرجع السكان والكتاب الديموغرافى اللذان اصدرتهما الامم المتحده
مش فاهم برضه حاجه
king_lion
جغرافى فعال
جغرافى فعال

مُساهمةموضوع: رد: سوال للناس الى حضرت محاضره الدكتور ابراهيم السجاعى   الأحد 24 أكتوبر 2010, 11:59 am

هههههههه اهم حاجه انتو حطيتو المواقع ومش فاهم اعمل ايه بعد كده مش مهم سيبكو هو اصلا شكلو ملوش لزمه
Make me with u
جغرافى فعال
جغرافى فعال

مُساهمةموضوع: رد: سوال للناس الى حضرت محاضره الدكتور ابراهيم السجاعى   الأحد 24 أكتوبر 2010, 4:37 pm

هوة كلام دكاترة يا كنج انت عارف الكلام الكتير ايلى مش لى لازمة
بيكووووووووووووووووو
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط

مُساهمةموضوع: رد: سوال للناس الى حضرت محاضره الدكتور ابراهيم السجاعى   الأحد 24 أكتوبر 2010, 5:43 pm

هنعمل اية يا جماعة بعد اما نفتح الموقع هنظغط ع اية ؟؟ ياريت اللى فتحه يقول هوه عمل اية
el namory
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: سوال للناس الى حضرت محاضره الدكتور ابراهيم السجاعى   الأحد 24 أكتوبر 2010, 10:06 pm

نبقا نسئل دكتور ابراهيم
وبعدين انا دخلت على الديموغرافى يير بوك ومالقتش غير احصائات 2007 وكتبين قريبا 2008

سوال للناس الى حضرت محاضره الدكتور ابراهيم السجاعى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1