المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات

الجغرافيا للجميع

الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

هو مافيش حاجات جديدة ولا ايه !!!!!!!!!!!!!!!!!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
SAYED ELGOHARY
جغرافى فعال
جغرافى فعال

مُساهمةموضوع: هو مافيش حاجات جديدة ولا ايه !!!!!!!!!!!!!!!!!!   الخميس 07 أبريل 2011, 6:26 am

عايزين الجديد علشان نعرف نتعامل .... خلينا زى الترم الأول .... مافيش محاضرات جديدة الترم دا و لا ايه......!!!!!!!!!!! Sad [b]
منعم
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: هو مافيش حاجات جديدة ولا ايه !!!!!!!!!!!!!!!!!!   الخميس 07 أبريل 2011, 5:40 pm

بص يا كابتن عايز جديد نزل الجديد وورينا الشغل ما تتكلمش على غيرك .
SAYED ELGOHARY
جغرافى فعال
جغرافى فعال

مُساهمةموضوع: رد: هو مافيش حاجات جديدة ولا ايه !!!!!!!!!!!!!!!!!!   الجمعة 08 أبريل 2011, 7:22 am

انا يا كابتن لو عندى جديد ماكنتش اتكلمت على الموضوع ده ..... بس بإذن الله انا هجيب الجديد ... وبعدين انت شكلك متضايق ليه كدا ... خد الأمر ببساطة و ماتخدوش على نفسك يعنى
♥™AhMeD SaM!R™♥
مراقب عام
مراقب عام

مُساهمةموضوع: رد: هو مافيش حاجات جديدة ولا ايه !!!!!!!!!!!!!!!!!!   الجمعة 08 أبريل 2011, 1:05 pm

معلش يا جماعة ان فيه تقصير فى الفرقة التالتة فدة منىآ انا

وانا اسف على التقصير اليومين اللى فاتوآ لانـىآ كنت بظبط شغل فىآ المنتدى

وشغال فى التصميم الجديد

وآن شاء الله بعـد كـدة هنزل اللى هقـدر عليـه

واتمنـىآ من الناس اللى كاتب المحاضرات القديمة ينزلهـآ

ونعـآون بعضنـآ كلنـآ

وميقتصرش الشغل على وآحـد فقط

تم النقل لملتقى طلاب قسم الجغرافيا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

علمتنـىآ حيـآتـىآ آن آصبـرـر بصمـت وآفكـرـر بصمـت وآغفــرـر بصمــت

فـآذآ كـآن آلصمـت ســلآح فـآنـآ صـآنعـه ..!!!

سًـ~ــآآرْحًْـ~ــلْ عٍنْـدًمًـآآ آنْـتًـهٍـىآ مٍــ~ــنْ صٌـنْـعْْ قًـبٍـرـرىآ ...!!
SAYED ELGOHARY
جغرافى فعال
جغرافى فعال

مُساهمةموضوع: رد: هو مافيش حاجات جديدة ولا ايه !!!!!!!!!!!!!!!!!!   الجمعة 08 أبريل 2011, 1:35 pm

يا شيتوس انت على عينا و على رأسنا يا كبير .... و انا قولت الكلام دا علشان اعرف بس مش اكتر ..... و انا جبت المحاضرات كلها النهاردة و علشان خاطرك انا هارفعها كلها ... و احنا مسننينك .... ظبط انت المنتدى بس براحتك و مالكش دعوة بالباقى يا كبير .. و احنا تحت امرك
mo3taz nagib
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: هو مافيش حاجات جديدة ولا ايه !!!!!!!!!!!!!!!!!!   الجمعة 08 أبريل 2011, 4:06 pm

لازم يا جماعه نفهم اننا كلنا فريق واحد وهدفنا التميز ونكمل بعض واكيد المحاضرات هتنزل قريب لان الفتره اللى فاتت كانت صعبه شويه وبالله التوفيق بأذن الله

SAYED ELGOHARY
جغرافى فعال
جغرافى فعال

مُساهمةموضوع: رد: هو مافيش حاجات جديدة ولا ايه !!!!!!!!!!!!!!!!!!   الجمعة 08 أبريل 2011, 4:28 pm

يا أخ معتز .. انا معاكم و الله بس الطريقة اللى الأخ منعم بيتكلم بيها دى مش عجبانى بيحسسنى ان هو له فضل عليا ... و أنا مبحبش كدا ... و انا معايا المحاضرات اللى فاتت كلها و بإذن الله انا هارفعها
Very Happy

هو مافيش حاجات جديدة ولا ايه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1