المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الجغرافيا للجميع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لو سمحت اللى يعرف تحديد مادة جغرافيا وطن عربى يكتب او اى حاج عن المادة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Μäğëķō
جغرافى فعال
جغرافى فعال
Μäğëķō

لو سمحت اللى يعرف تحديد مادة جغرافيا وطن عربى يكتب او اى حاج عن المادة Empty
مُساهمةموضوع: لو سمحت اللى يعرف تحديد مادة جغرافيا وطن عربى يكتب او اى حاج عن المادة   لو سمحت اللى يعرف تحديد مادة جغرافيا وطن عربى يكتب او اى حاج عن المادة Emptyالأحد 29 مايو 2011, 8:48 pm

ممكن يا جماعة اللى بعرف حاج عن وطن العربى يكتبة
ولكم جزيل الشكر لو سمحت اللى يعرف تحديد مادة جغرافيا وطن عربى يكتب او اى حاج عن المادة 2198019781
جوبا
جغرافى جديد
جغرافى جديد

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت اللى يعرف تحديد مادة جغرافيا وطن عربى يكتب او اى حاج عن المادة   لو سمحت اللى يعرف تحديد مادة جغرافيا وطن عربى يكتب او اى حاج عن المادة Emptyالثلاثاء 31 مايو 2011, 2:07 pm

انا جوبا معا كم فى اداب طنطا مساحه الفرقه الثالثه بس انا زعلان منكم لانى تعبت وانا باحاول اعمل عضويه معاكم وانا عندى طلب ياريت اى او كلكم تساعدونى فيه انا ما جيتش الكليه ولا يوم وعاوز اى حد يكلمنى ويفهمنى الكلىه ماشيه ازاى والمحاضرات والمقررات وياريت ياخ مصطفى يا ابو انس تكلمنى لانك وحشتنى جدا
احمد محمد ابراهبم
جغرافى جديد
جغرافى جديد

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت اللى يعرف تحديد مادة جغرافيا وطن عربى يكتب او اى حاج عن المادة   لو سمحت اللى يعرف تحديد مادة جغرافيا وطن عربى يكتب او اى حاج عن المادة Emptyالإثنين 06 يونيو 2011, 9:47 pm

وانا كمان زعلاااااااااااااان
امير الانتقام
جغرافى فعال
جغرافى فعال
امير الانتقام

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت اللى يعرف تحديد مادة جغرافيا وطن عربى يكتب او اى حاج عن المادة   لو سمحت اللى يعرف تحديد مادة جغرافيا وطن عربى يكتب او اى حاج عن المادة Emptyالجمعة 10 يونيو 2011, 1:13 am

وانا كمان زعلان بس هنفضل زعلانيين كدا لحد ايمته
يا جماعه من فضلكوا حد يكتب المقرر انا مش من طنطا ومش باجى
كفايه زعل يا جدعان الامتحان جه وانا معرفش حاجه كدا هضيع

لو سمحت اللى يعرف تحديد مادة جغرافيا وطن عربى يكتب او اى حاج عن المادة
صفحة 1 من اصل 1