المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الجغرافيا للجميع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

موبيل فرصتين مش فرصة واحدة فرصة بعجوة كمان

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمد شاهين
جغرافى فعال
جغرافى فعال

موبيل فرصتين مش فرصة واحدة فرصة بعجوة كمان Empty
مُساهمةموضوع: موبيل فرصتين مش فرصة واحدة فرصة بعجوة كمان   موبيل فرصتين مش فرصة واحدة فرصة بعجوة كمان Emptyالأحد 12 يونيو 2011, 1:56 am

هو ال موبيل ال n97 اتباع خلاص بس شوف دا بقا شوفت؟؟؟؟ طيب المهم هوn8 الجهاز جديد فى مصر ب 4500جنيه انا بقا بعرضه بكام؟؟؟؟؟ ؤل بكام ؤلت ؟ طيب هو ب 2450جنيه بجميع مشتمالاته بلزأته استعمال طبيب يتلحق يا متلحقش على فكره كاميرا 12 ميجا بكسل ذاكرة 16جيجا مش بؤلك يتلحق يامتلحقش
ساهر الليالى
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
ساهر الليالى

موبيل فرصتين مش فرصة واحدة فرصة بعجوة كمان Empty
مُساهمةموضوع: رد: موبيل فرصتين مش فرصة واحدة فرصة بعجوة كمان   موبيل فرصتين مش فرصة واحدة فرصة بعجوة كمان Emptyالأحد 12 يونيو 2011, 11:27 pm

مفيش بملبن

موبيل فرصتين مش فرصة واحدة فرصة بعجوة كمان
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» موبيل فرصه
» الفررق بين موبيل الولد الفرفور والولد الصايع
» فرصة عمل علي الانترنت
» هما كمان من حقهم يتفسحوا قبل العيد
» فلاش جميل"رمضان فرصة للتغيير''