المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الجغرافيا للجميع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مش عاوز غير كدة .................. ومتهيألى ده مش كتير عليا !!!!!

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
♥™AhMeD SaM!R™♥
مراقب عام
مراقب عام
♥™AhMeD SaM!R™♥

مش عاوز غير كدة ..................  ومتهيألى ده مش كتير عليا !!!!! Empty
مُساهمةموضوع: مش عاوز غير كدة .................. ومتهيألى ده مش كتير عليا !!!!!   مش عاوز غير كدة ..................  ومتهيألى ده مش كتير عليا !!!!! Emptyالجمعة 04 ديسمبر 2009, 7:15 am

المشهد غير كوميدي رغم أنه كان أحد مشاهد فيلم كوميدي ..متهيألي ده حلمي حلمك ... ومتهيألي ده مش كتير علينا ...مش لأننا حاجة كبيرة يعني .. بس لأن الطلبات دي أبسط حقوقنا كبشر ...أو ما اصطلح على تسميته "الحقوق اللصيقة بالشخصية"
نتـــــــــــــابــــــــــع
MeMo ELKHOLY
جغرافي اصيل
جغرافي اصيل
MeMo ELKHOLY

مُساهمةموضوع: رد: مش عاوز غير كدة .................. ومتهيألى ده مش كتير عليا !!!!!   مش عاوز غير كدة ..................  ومتهيألى ده مش كتير عليا !!!!! Emptyالجمعة 04 ديسمبر 2009, 11:52 am

جميل تسلم ايدك
O?°geo_number_one°?O
مشرف
مشرف
O?°geo_number_one°?O

مُساهمةموضوع: رد: مش عاوز غير كدة .................. ومتهيألى ده مش كتير عليا !!!!!   مش عاوز غير كدة ..................  ومتهيألى ده مش كتير عليا !!!!! Emptyالجمعة 04 ديسمبر 2009, 3:42 pm

فنان ..............

بردة فى حقوق اكتر من كدة ث
سيما
جغرافي اصيل
جغرافي اصيل
سيما

مُساهمةموضوع: رد: مش عاوز غير كدة .................. ومتهيألى ده مش كتير عليا !!!!!   مش عاوز غير كدة ..................  ومتهيألى ده مش كتير عليا !!!!! Emptyالجمعة 04 ديسمبر 2009, 7:25 pm

مش عاوز غير كدة ..................  ومتهيألى ده مش كتير عليا !!!!! Icon_sunny مشهد تحفة
تسلم ايدك
♥™AhMeD SaM!R™♥
مراقب عام
مراقب عام
♥™AhMeD SaM!R™♥

مُساهمةموضوع: رد: مش عاوز غير كدة .................. ومتهيألى ده مش كتير عليا !!!!!   مش عاوز غير كدة ..................  ومتهيألى ده مش كتير عليا !!!!! Emptyالجمعة 04 ديسمبر 2009, 11:03 pm

مشكور يا ميمو
ويا محمد يا سميح

ويا روزليندا

نورتوا التوبيك

انا عاوز حقى

مش عاوز غير كدة .................. ومتهيألى ده مش كتير عليا !!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عجائب الصور كتير حلوة
» يوميات الفاشل ادخل ورد عليا
» يوميات الفاشل ادخل ورد عليا
» يصعب عليا دموعك يا أم الدموع أفراح
» عريس عصبي كتير