المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الجغرافيا للجميع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MяҢũ$$Ĭ3N²̶̶̶̶º̶̶̶̶¹̶̶̶̶º
جغرافي خبير
جغرافي خبير

إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول Empty
مُساهمةموضوع: إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول   إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول Emptyالإثنين 25 يناير 2010, 8:41 am

إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول 26558
إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول Erk
عندي لك مكان حلووو .. !!! إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول 44a152e
بمجرد ما تقعد فيه
خمس دقايق
أو يمكن أقل تروح الضيقه والهم , إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول Yahoo35
7
7
7
7
7
7
7
إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول 26559
يلاااا كل واحد. زهقان يجي يجلس في المكانإذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول 44
بس ينتبه لايوقع ههههههههههه إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول Hm
تحياتي لكم
كليـ ولهـ

يلا يا جماعه انا قاعد هناك مين جاى؟
shifooo
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
shifooo

إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول Empty
مُساهمةموضوع: رد: إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول   إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول Emptyالإثنين 25 يناير 2010, 8:52 am

احجزلى مكان جنبك يا حسين انا هعدى على الرجاله

اجبهم واجيلم بالكارو اوك

موضوع تماااااام يا حسين

اصــــــــــــلـى
جغرافي خبير
جغرافي خبير

مُساهمةموضوع: رد: إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول   إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول Emptyالإثنين 25 يناير 2010, 9:30 am

طيب مستنيك
ويريت لو تجيب صناره عشان نصطاد بس
هات خيط طووووووووووووووووووووووووووووويل مووووووووووووووت
يجيىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى مترين ولا حاجه عشان البحر اللى فى الصوره
ЗṀŔ²̶̶̶̶º̶̶̶̶¹̶̶̶̶1
مشرف
مشرف
ЗṀŔ²̶̶̶̶º̶̶̶̶¹̶̶̶̶1

مُساهمةموضوع: رد: إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول   إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول Emptyالإثنين 25 يناير 2010, 2:30 pm

قول العنوان يا سحس عشان انا مش عارفة

واحجزلى انا جااااااااى بعد العربى

ههههههههههههههه

جاااامد
جغرافي خبير
جغرافي خبير

مُساهمةموضوع: رد: إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول   إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول Emptyالإثنين 25 يناير 2010, 7:17 pm

نورت التوبك يا صاحبى
هبقى اديك مسيج
MOLAZMEN 2013
مراقب عام
مراقب عام
MOLAZMEN 2013

مُساهمةموضوع: رد: إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول   إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول Emptyالإثنين 25 يناير 2010, 9:57 pm

انتا بتبقى هناك

امال ما بشوفكش يعنى

انا ببقى جنبك

فى حتة قصادك

هناك

انا بروح

اربع وخميس

اشوفك بقى

يوم الجمعة هناك
ماشى

هتبص قصادك

هتلاقينى

بشاورلك

اصلى يا سحس
جغرافي خبير
جغرافي خبير

مُساهمةموضوع: رد: إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول   إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول Emptyالأربعاء 27 يناير 2010, 8:37 pm

اصلى نورت التوبك
انا زهقان هتلقينى
هناك
دلوقتى
ابقى تعالى

إذا كنت زهقاااان أو متضايق أو طفشااان عندي لك مكان حلووو .. !!! انا بكون موجود فيه على طووووووول
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أنا من غيرك بكون
» {{... عندي ســـــــؤال يحيـــــــرنـــي...}}
» [ زر خـــفي موجود في الكيبـــورد ]
» شم النسيم اجمد مكان فى الدنيا
» شاب يسجد لله في مكان لا يتوقعه احد .... مع الصور !