المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الجغرافيا للجميع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كان مرة واحد( نكت)

2 مشترك

قول
قول رئيك
كان مرة واحد( نكت) Bar_right100%كان مرة واحد( نكت) I_vote_lcap
 100% [ 1 ]
بجد
كان مرة واحد( نكت) Bar_right0%كان مرة واحد( نكت) I_vote_lcap
 0% [ 0 ]
مجموع عدد الأصوات : 1

التصويت مغلق

كاتب الموضوعرسالة
ana mesh malak
مشرف
مشرف
ana mesh malak

كان مرة واحد( نكت) Empty
مُساهمةموضوع: كان مرة واحد( نكت)   كان مرة واحد( نكت) Emptyالجمعة 15 مايو 2009, 7:50 pm

كان مرة3 بيحششو فراجت معاهم خالص فالاول قال انا لو معاية فلوس كنت اشتريت نص الكرة الارضية والتاني قال وانا لومعاية ا فلوس كنت اشتريت النص التاني فالتالت قال لهم انتم خدرتم مين قال ان هبيع
واحد بلديتنا الكهربة مسكتو قال لها مش انا
اتنين خمورجية قاعدين مع بعض الاول قال للتاني هوصيك وصية لو انا مت اشربلي فشهر التاني صحبنا مات فصحبو بقي بيعمل بالوصية كل يوم يقول للجرسون كاسين لحد ميوم بيقولو كاس فقلو لية قالو اصل انا بطلت
واحد صجبنا كل يوم يحلم بمطش فراح للدكتو والدكتور يديلو علاج عشان معدش يحلم وبردو يحلم لجد ميوم الدكتور زهق منو فقلو انا هديك الحل الخلاصة فالمريض قلو بلاش لا حسن النهاردة النهائي
مرة واحد قاعد نايم في الفصل والمدرس بيشرح وكان المدرس بيقول طه حسين اتولد 1902 ونجيب محفوظ1904 فالمدرس قوم الواد وقالو اية ال حصل 1902 فواحد غششو وقالو طه حسين اتولد فالمدرس طلعو برة خالص وسالو اية ال حصل 104 قالو بقي عندو سنتين
لعيب حظو وحش دخل
جول في اعادة الاهداف الكرة جات في العارضة
مرة لعيب شاط رحتو طلعت
مرة واحد مكنيكي دخل فرح نقط زيت
مرة واحد بخيل امو ماتت عيط عليها بعين واحدة
مرة واحد احول امو ماتت عيط علي خلتو
مرة واحد احول وخط حلو اوي بس كان بيكتب في كراسة ال جمبو المدرسة قلتلو لوكتبت في كراستك هديك هدية وفعلا كتب بخط حلو فالمدرسة اداتو شكلاتة اشرها وحطها في بق ال جمبو
مرة واحد بخيل دخل الحمام فلقي مكتوب ع الباب ادفع مرداش يطلع
مرة ام العربي بطخبط ع الباب فابو العربي قال للعربي اوم افتح لامك الو وانا مالي مهي مراتك قالو طالق بتلاتة اوم افتح
مرة واحد بلديتنا نفسو يدخل السينما فخاد امو ودخل اول مدخل النو ر طفي قال لمو يلا نروح لا حسن هينامو
مرة اتنين راحين يحلؤ الاول حلق والتاني غويشة
مرة انتين دخلو المستشفي الاول خف والتاني تقل
مرة اتنين بلديتنا بيتلرهنو ان احمد السقا هياخد البكس ويقع
فالاول كسب الرهان بس دميرو انبو وراح قال لصحبو انا كنت سامع الفيلم ابل كدة فالتاني الو وانا كمان وبحسبو هياخد بالو النوبة دي
ahmed youns
المدير العام
المدير العام
ahmed youns

كان مرة واحد( نكت) Empty
مُساهمةموضوع: رد: كان مرة واحد( نكت)   كان مرة واحد( نكت) Emptyالجمعة 15 مايو 2009, 10:16 pm

يا جامد انت يا جامممممممد
تسلم على النكت الجامدة

كان مرة واحد( نكت)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» واحد فااااااااااااااااااشل.............................
» اجمد واحد
» واحد راح يخطب
» كلام رومانسي "حب من طرف واحد".......
» واحد غبي دخل امتحان العربي ..........