المنتدى الرسمى لطلاب قسم الجغرافيا جامعة طنطا
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
عزيزى الزائر ان كنت مسجل لدينا برجاء تسجيل الدخول وان كانت هذة هى زيارتك الاولى للمنتدى يسرنا بان تكون عضوا معنا معنا حتى تتمتع بكامل الصلاحيات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الجغرافيا للجميع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك)

احمد الصناديلى
الورده البيضاء
♥™AhMeD SaM!R™♥
Eng Abd Elmonem
@RABE3@
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
@RABE3@
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
@RABE3@

طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك) Empty
مُساهمةموضوع: طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك)   طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك) Emptyالثلاثاء 05 أبريل 2011, 7:23 pm

نشاط الشباب راح فين

مع الاسف سمعة المنتدى بقى ....مش عايز اقولها بس بجد ده صحيح لان مافيش حاجة جديدة ومفيش محاضرات بتترفع ع المنتدى

ارجوا من كل الشباب اللى يعرف يعمل حاجة مايستناش ارجوكم ومايقلش انا مالى
زى ماغيرنا من شكل المنتدى لازم نغير من مواضيعه ونساعد بعض لان اللى احنا شايفينه من الكليه ده هيتعبنا كتير

وشكرا....................
Eng Abd Elmonem
مشرف
مشرف
Eng Abd Elmonem

مُساهمةموضوع: رد: طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك)   طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك) Emptyالثلاثاء 05 أبريل 2011, 7:26 pm

عندك حق والله يا ابو حميد من المفروض الكل يشتغل ومش يعتمد على التانى Arrow
@RABE3@
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
@RABE3@

مُساهمةموضوع: رد: طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك)   طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك) Emptyالثلاثاء 05 أبريل 2011, 7:31 pm

ان شاء الله هنشوف منتدى تانى وانا بدأت بنفسى وفيه مزيد ان شاء الله
♥™AhMeD SaM!R™♥
مراقب عام
مراقب عام
♥™AhMeD SaM!R™♥

مُساهمةموضوع: رد: طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك)   طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك) Emptyالثلاثاء 05 أبريل 2011, 7:34 pm

كــلآم جميــل

الشباب رآحـــووووو فين

وآنـآ بس هقول حاجــة

بغض النظر عن قلة المحاضرات فىآ المنتدىآ فـده فـىآ حد ذاته مش عيب

فـآلمنتدىآ ليس هدفه الاول والآخير المحاضرات فقــط

ولكـن دة منتدىآ علمـىآ فى المقام الاول والاخير وكل وآحد دخل هنــآ افتكــر مخرجش منه غير لمـآ استفاد منه

المنتدىآ ثرىآ جـدآ بالكتب والرسائل والبرآمج العلميـــة وشروحات البرآمج وغيرهــآ

ولكــن مفيش غير اتنين تلاته اللى بيرفعوآ الموآضيع دىآ والباقــىآ مبيعملش حاجة

حتى الرد على التوبيــك مبيحصلش غير قليل جــدآ

من بعد مـآ المنتدىآ الترفيهى والشات اتقفلـــوآ واغلب الناس مش بيترددوآ علـىآ المنتدى

ورآحــوآ مكان تانىآ فيه الشات وفيه الترفيهــىآ

فـآنـآ اتمنــىآ ان الاعضــآء تدخل وتشارك معانا واللى يقدر يساعد التانىآ يساعده زىآ مكونا بنعمل زمااااااااااااااااااااااان

وياريت الناس متنساش اسم المنتدىآ ويقدروآ الاسم دة ويدوله حقه فى العلم اولا وبعد ذلك فى الترفيهى والادبى وزىآ ما الناس عيزه

@RABE3@
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
@RABE3@

مُساهمةموضوع: رد: طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك)   طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك) Emptyالثلاثاء 05 أبريل 2011, 8:03 pm

تماااااام يا احمد
الورده البيضاء
جغرافى جديد
جغرافى جديد

مُساهمةموضوع: رد: طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك)   طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك) Emptyالثلاثاء 05 أبريل 2011, 9:00 pm

ان شاء الله نشارك
احمد الصناديلى
جغرافى جديد
جغرافى جديد

مُساهمةموضوع: رد: طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك)   طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك) Emptyالأربعاء 06 أبريل 2011, 12:37 am

انا عايز اقول حاجة يا جماعة عايزين نغير من قسمنا شوية وبلاش نيجى على الاساتذة بتوعنا ونبتدى نغير من نفسنا احنا الاول وبعتذر عن نفسى للا ستاذ الدكتور محمد زكى نيابة عن الشخص الا كلمة باسلوب مش كويس على هذا المنتدى
medo shalaby
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
medo shalaby

مُساهمةموضوع: رد: طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك)   طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك) Emptyالأربعاء 06 أبريل 2011, 7:01 pm

يعنى دلوقتى المنتدى بقى وحش !!!

بعد ما شلنا الهيافه بقى وحش !!!

وبعدين المحاضرات الترم ده بالنسبه لفرقتى 3 مساحه انا مش شايف ان فى اى محاضرات تستاهل تتكب او تترفع على المنتدى , وبيتهيألى باقى الفرق نفس النظام.

لو سمحتوا اعقلوا الامور. و شكرا .
Captain_H
مشرف
مشرف
Captain_H

مُساهمةموضوع: رد: طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك)   طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك) Emptyالأربعاء 06 أبريل 2011, 7:19 pm

بص ياجميل المنتدى اينعم هو منتدى اصبح رسمى للقسم بس عايزك تعرف كويس اننا ملناش اى مصلحه فى مساعدة بعض ورفع المحاضرات ولا نتقاضى مليم انما الاجر والثواب من عند الله وكل مندى ونساعد الناس ربنا بيقف جنبا ويساعدنا

انت بقى عملت ايه للمنتدى انا طبعا اقصد منتديات الخاصه بالجغرافيا اللى هى علميه
يريت اما تحاول تنقد تعرف ان اللى شغاليين فى المنتدى اصحابك واخواتك ومتنساش المنتدى مجانى يعنى العائد المادى ZERO

نتمنى تساعد معانا فى اعادة رجوع الاعضاء مش رجوع المنتدى عشان المنتدى موجود وبنعمل اللى نقرد عليه
مصطفى مرعى
مشرف
مشرف
مصطفى مرعى

مُساهمةموضوع: رد: طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك)   طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك) Emptyالأربعاء 06 أبريل 2011, 9:06 pm

بعد حمد الله والصلاة والسلام على رسول الله وبعد ..........
فأنا مؤيد تماما لكلام أخى وحبيبى فى الله أحمد سمير شيتوس وأنا عن نفسى لو شايف ان المنتدى مش ثرى مكنتش اشتركت فيه وكمان زادنى فخرا انى اشتركت فيه وأكيد عرفت الكتير واستفدت أكتر ...........
ولا أخفيكم شيئا أنى بجد عرفت ناس كتير كان لازم أعرفهم
بجد سعيد جدا انى عرفتهم ووالله محبتش أذكرهم
خشيه انى أنسى حد كلهم أخوانى بحبهم فى الله
جزاكم الله خيرا
aly
مشرف
مشرف
aly

مُساهمةموضوع: رد: طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك)   طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك) Emptyالأربعاء 06 أبريل 2011, 9:17 pm

مصطفى مرعى كتب:
بعد حمد الله والصلاة والسلام على رسول الله وبعد ..........
فأنا مؤيد تماما لكلام أخى وحبيبى فى الله أحمد سمير شيتوس وأنا عن نفسى لو شايف ان المنتدى مش ثرى مكنتش اشتركت فيه وكمان زادنى فخرا انى اشتركت فيه وأكيد عرفت الكتير واستفدت أكتر ...........
ولا أخفيكم شيئا أنى بجد عرفت ناس كتير كان لازم أعرفهم
بجد سعيد جدا انى عرفتهم ووالله محبتش أذكرهم
خشيه انى أنسى حد كلهم أخوانى بحبهم فى الله
جزاكم الله خيرا

اتفق مع بالكامل اخ مصطفى والله المنتدى فى مادة علمية فظيعه ورائعه بس اللى عايز وكمان اشكر الله على الناس اللى عرفتها فى المنتدى واتقبلت معاهم فى الكلية ان كان معظمهم مش فى فرقتى بس دول اخوانى ومعلمين ليا بجد
@RABE3@
جغرافى نشيط
جغرافى نشيط
@RABE3@

مُساهمةموضوع: رد: طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك)   طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك) Emptyالأربعاء 06 أبريل 2011, 11:23 pm

ان شاء الله القادم احسن لكن انا بتكلم على قسمى وكل قسم على حدة
يعنى ان الفرقة التانية مش محتاجة حاجة غير محاضرات لكن انا معرفش حاجة عن الفرق الاخرى وكل واحد فيها يشوف اللى ينفع فرقته ويعملها ...يعنى مش محاضرات بس لكل الفرق

وشكر ليكوا يا اخوانى على اهتمامكم بالقسم ويارب نقدر نرفع من شأنه أكتر وأكتر فى الكلية

طلب من شباب الجغرافيا (الكل يشارك)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اجتماع .............................الكل يشارك...........................
» يا ريت الكل يشارك برايه
» امتحان اجباري الكل يشارك
» اخنبار لتحليل شخصيتك الكل يشارك ويجاوب ............واعرف شخصيتك!!!!!!!!!!!!!!!
» معا نبايع شباب الجغرافيا لاتحاد الطلبه لا تتردوا